3
عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس مطرح کرد؛

اجرای سیاست‌های تشویقی مدیریت مصرف برق منحصر به فرد است/ صنایع باید به سمت برق خودتامین بروند

  • کد خبر : 3023
  • ۲۸ تیر ۱۴۰۲ - ۱۴:۰۲
اجرای سیاست‌های تشویقی مدیریت مصرف برق منحصر به فرد است/ صنایع باید به سمت برق خودتامین بروند
عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس با تاکید بر اهمیت توسعه نیروگاه‌های خودتامین صنایع، به اجرای طرح سراسری پاداش صرفه‌جویی مشترکان خانگی اشاره کرد و گفت: اعمال سیاست‌های ایجابی مدیریت مصرف در وزارت نیرو منحصربفرد و ارزشمند است.

محمدرضا میرتاج الدینی ضمن موثر خواندن اجرای طرح سراسری پاداش صرفه‌جویی مشترکان خانگی در سراسر کشور به منظور رفع ناترازی برق در زمان اوج بار مصرف گفت: اینکه وزارت نیرو به جای اعمال سیاست‌های سلبی از راهکار تشویق بهره مب گیرد، بسیار ارزشمند است.
عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی یادآور شد: در سالیان گذشته مدیریت مصرف برق در کشور فقط از طریق اجرای سیاست‎های سلبی اجرا می‌شد.
وی با بیان اینکه برای مدیریت مصرف برق، روش‌های همزمان سلبی و ایجابی مورد توجه کشورهای دنیااست، اضافه کرد: روش‌های سلبی تاثیر کمتری در پیشبرد اهداف برنامه‌ریزی شده به منظور مصرف بهینه برق داشته و تاثیر موقت دارد.
میرتاج الدینی افزود: این در حالی است روش‌های ایجابی و تشویقی در کوتاه مدت و بلند مدت تاثیر بیشتری در مشترکان خانگی به عنوان مصرف‌کننده برق خواهد داشت.
وی پیشبرد طرح پاداش صرفه‌جویی را در بهبود فرآیندهای اقتصاد ملی و اقتصاد خانوار مفید ارزیابی و اظهار کرد: در این طرح علاوه بر مدیریت مصرف برق، مشترکان از پاداش صرفه‌جویی نیز برخوردار می‌شوند.
عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی همچنین بر اهمیت توسعه و گسترش نیروگاه‌های خودتامین توسط صنایع تاکید کرد و گفت: به منظور رفع ناترازی‌ها و مدیریت مصرف برق در کشور باید صنایع به سمت ایجاد و احداث نیروگاه‌های اختصاصی بروند.

لینک کوتاه : http://mirtajadini.com/?p=3023

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام های غیر مرتبط منتشر نخواهد شد.