10
حجت‌الاسلام دکتر سید محمدرضا میرتاج الدینی، نماینده مردم شریف تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس:

انتقاد از تَکرار سخنان خصمانه دشمنان توسط برخی مسئولین دولتی

  • کد خبر : 894
  • ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۲۳:۵۴
انتقاد از تَکرار سخنان خصمانه دشمنان توسط برخی مسئولین دولتی

حجت‌الاسلام دکتر سید محمدرضا میرتاج‌الدینی در مسجد امیرالمومنین (ع) شهرستان خسروشاه با اشاره به فضیلت شب‌های قدر، به جایگاه شهید اول و ثانی، دو عالم شهید تاریخ تشیع و عبادات این دو عالم برجسته تاریخ شیعه اشاره کرد. نماینده مردم شریف تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی همچنین با اشاره به شخصیت والای […]

حجت‌الاسلام دکتر سید محمدرضا میرتاج‌الدینی در مسجد امیرالمومنین (ع) شهرستان خسروشاه با اشاره به فضیلت شب‌های قدر، به جایگاه شهید اول و ثانی، دو عالم شهید تاریخ تشیع و عبادات این دو عالم برجسته تاریخ شیعه اشاره کرد.

نماینده مردم شریف تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی همچنین با اشاره به شخصیت والای سردار شهید حاج قاسم سلیمانی خاطرنشان کرد: شخصیت این بزرگوار و مجاهد شهید با سپری شدن دوران‌ها مشخص خواهد شد و در نگارش تاریخ حاضر، واقعیت‌های پشت‌پرده و توطئه‌ها و حیله‌ها علیه اسلام، تشیع و ایران عزیزمان و مراقد مطهره و حرم‌های اهل البیت(ع) مشخص خواهد شد.

وی افزود: فردی که تمامی این نقشه‌ها را نقش بر آب کرد و مقابل تروریست‌های وابسته ایستادگی کرد و آنان را از میان برد، فرمانده جبهه مقاومت، سردار مدافع حرم، سرباز ولایت حاج قاسم سلیمانی(رحمه الله) و یاران مدافع ایشان بود.

حجت‌الاسلام دکتر میرتاج‌الدینی با اشاره به جنایات گروهک داعش و اسلاف وهابی آن‌ها در حق پیروان اهل‌بیت(ع)، گفت: دستاورد مجاهدت‌های سردار شهید سلیمانی نه‌تنها تضمین کننده امنیت ایران اسلامی، بلکه کل منطقه شرق آسیا در مقابل مستکبران غربی و آمریکایی است که نمونه عینی آن مقاومت و مجاهدت مردم یمن در مقابل جبهه عربی_غربی است.

وی افزود: متاسفانه برخی ها در جلسات داخلی صحبت‌هایی مطرح کردند که رسانه‌های معاند و خارجی از آن بهره‌برداری و سواستفاده کردند و متاسفانه سخنان خصمانه آمریکایی‌ها و دشمنان ملت ایران از زبان عده‌ای تکرار شد. چرا این افراد اینگونه باید سخن بگویند؟ سردار شهید سلیمانی متعلق به همه ملت ایران است و مقام معظم رهبری از ایشان به عنوان یک «مکتب سلیمانی» یاد کرده‌اند.

لینک کوتاه : http://mirtajadini.com/?p=894

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام های غیر مرتبط منتشر نخواهد شد.