8
حجت الاسلام دکتر میرتاج الدینی، نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس:

بررسی طرح جهش «تولید مسکن» نخستین دستور کار مجلس در سال جدید

  • کد خبر : 655
  • ۱۶ فروردین ۱۴۰۰ - ۲۰:۱۴
بررسی طرح جهش «تولید مسکن» نخستین دستور کار مجلس در سال جدید
نخستین دستور در جلسه علنی درباره طرح جهش تولید مسکن مورد بررسی قرار می گیرد که سال گذشته بخشی از آن مورد بررسی قرار گرفته بود.

حجت‌الاسلام والمسلمین دکتر سید محمدرضا میرتاج الدینی با اشاره به برگزاری جلسه فراکسیون انقلاب اسلامی به عنوان فراکسیون اکثریت اظهار کرد: این جلسه قبل از صحن علنی مجلس تشکیل شد و برنامه‌ریزی برای ۶ ماه نخست سال صورت گرفت. در حال حاضر که صحبت می کنم، جلسه غیر علنی مجلس آغاز شده است. امروز حدود ۹۰ دقیقه جلسه غیر رسمی در خصوص موضوع شعار سال و هم در خصوص سند راهبردی همکاری مشترک بین ایران و چین برگزار می شود.

وی درباره طرح هایی که در دستور کار مجلس قرار دارد توضیح داد و گفت: نخستین دستور در جلسه علنی درباره طرح جهش تولید مسکن مورد بررسی قرار می گیرد که سال گذشته بخشی از آن مورد بررسی قرار گرفته بود.

نایب رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس خاطرنشان کرد: نخستین دستور کار مجلس یازدهم در سال جدید، درباره مسئله تولید و متناسب با شعار سال است. تولید در مسکن از اهمیت زیادی برخوردار است زیرا مسکن پیشران اقتصاد کشور و موتور محرکه محسوب می شود و اگر مسکن راه بیافتد بیش از ۱۵۰ صنف دیگر را فعال می کند.

لینک کوتاه : http://mirtajadini.com/?p=655

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام های غیر مرتبط منتشر نخواهد شد.