8
میرتاج الدینی:

ترک فعل مسئولان به‌دور از غوغاسالاری بررسی شود

  • کد خبر : 1812
  • ۱۹ مرداد ۱۴۰۰ - ۲۰:۰۶
ترک فعل مسئولان به‌دور از غوغاسالاری بررسی شود
سید محمدرضا میرتاج الدینی نماینده مردم شریف تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس تاکید کرد: مدیران باید بدانند که ترک فعل آنها مورد توجه است و در عین حال ترک فعل ها مستند و مستدل مورد بررسی قرار می گیرند.

سیدمحمدرضا میرتاج الدینی در واکنش به ورود قوه قضاییه به ترک فعل مسئولان، بیان کرد: رسیدگی به این موضوع حساس و مهم فصل جدیدی است که قوه قضاییه شروع کرده البته نکاتی باید در این زمینه رعایت شود تا تاثیرگذاری لازم را داشته باشد.

نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: رسیدگی به ترک فعل ها باید به‌دور از جوسازی و غوغاسالاری، جناح بندی و نگاه های سیاسی انجام شود.

وی ادامه داد: با گزارش کامل دستگاه های ذی ربط مثل سازمان بازرسی و دیوان محاسبات باید به ترک فعل مسئولان ورود کرد، به نحوی اگر دستگاهی ماموریتی داشت و به موقع انجام نداده عوامل آن را بررسی شده تا مشخص شود دلیل آن عدم تخصیص اعتبار بوده یا تعلل و اهمال کاری بوده است.

از موارد ترک فعل می توان به عدم تخصیص به موقع اعتبار خوزستان اشاره کرد که باعث ایجاد بحران آب در این استان شد.

ایشان با بیان اینکه در واقع نمی شود با یک بیان ظاهری درباره ترک فعل قضاوت کرد اظهارداشت: ورود دستگاه های نظارتی و قوه قضایی به این امر مهم ضروری است، فضای جامعه باید مطالبه گری باشد اما به دور از جوسازی و جناح بندی و در فضای آرام این کار صورت گیرد.

میرتاج الدینی تاکید کرد: مدیران باید بدانند که ترک فعل آنها مورد توجه قرار می گیرد در عین حال ترک فعل ها مستند و مستدل مورد بررسی قرار می گیرد.

نایب رئیس کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس اظهار داشت: از موارد ترک فعل می توان به عدم تخصیص به موقع اعتبار خوزستان اشاره کرد که باعث ایجاد بحران آب در این استان شد.

لینک کوتاه : http://mirtajadini.com/?p=1812

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام های غیر مرتبط منتشر نخواهد شد.