5
نماینده مردم تبریز، اسکو و آذرشهر در مجلس شورای اسلامی؛

جنایت سردشت با حمایت آمریکا و غرب فراموش نخواهد شد

  • کد خبر : 2857
  • ۱۰ تیر ۱۴۰۲ - ۷:۵۸
جنایت سردشت با حمایت آمریکا و غرب فراموش نخواهد شد
حجت الاسلام میرتاج الدینی گفت: بمباران شیمیایی سردشت و حمایت کشورهای غربی از این جنایت برگ سیاهی در تاریخ مدعیان حقوق بشر است که هیچگاه فراموش نخواهد شد.

حجت الاسلام والمسلمین سیدمحمدرضا میرتاج الدینی در خصوص سالروز بمباران شیمیایی سردشت اظهار داشت: بمباران شیمیایی سردشت و حمایت کشورهای غربی از این جنایت برگ سیاهی در تاریخ مدعیان حقوق بشر است که هیچگاه فراموش نخواهد شد.

وی با بیان اینکه این روزها یادآور جنایت‌های گذشته با حمایت آمریکا، غرب و مدعیان حقوق بشر است، گفت: البته که دیگر حنای این کشورها رنگی ندارد و جالب است که همین کشورها که از هرنظر مسلح به سلاح‌های کشتار جمعی هستند، تسلیحات نظامی ایران را که برای دفاع از خود و منطقه است زیر سوال می‌برند.

نماینده مردم تبریز، اسکو و آذرشهر در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: آمریکا و غرب می‌خواهند سلطه و اقتدار کشورمان را از بین ببرند و به همین دلیل رهبر انقلاب بر قدرت دفاعی تاکید دارند تا بازدارندگی در مقابل غرب داشته باشیم.

وی خاطرنشان کرد: اگر اقتدار نظامی نباشد که دشمنان هم این موضوع را می‌خواهند جنایاتی مثل سردشت تکرار می‌شود و این سیاست راهبردی و اقتدار نظام است که باعث شده دشمنان جرات جسارت به کشورمان را نداشته باشند.

حجت الاسلام تاج الدینی با بیان اینکه متوجهیم که چرا دشمنان نمی‌خواهند ایران اسلامی موشک و پهباد داشته باشد، عنوان کرد: این دستور قرآن است که خودمان را قوی کنیم تا اجازه ندهیم جنایاتی مثل سردشت تکرار شود.

لینک کوتاه : http://mirtajadini.com/?p=2857

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام های غیر مرتبط منتشر نخواهد شد.