7
حجت‌الاسلام دکتر میرتاج الدینی،نایب رئیس فراکسیون انقلاب اسلامی مجلس:

حضور در عرصه‌های مختلف پاسداری از انقلاب اسلامی و کشور، رسالت سپاه پاسداران است

  • کد خبر : 741
  • ۰۱ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۵:۳۲
حضور در عرصه‌های مختلف پاسداری از انقلاب اسلامی و کشور، رسالت سپاه پاسداران است
سپاه به عنوان یک موجود زنده باید بداند که از چه می خواهد پاسداری کند، این خلط مبحثی است که بعضی انجام می دهند و باید کاملا این موضوع مشخص شود.

حجت‌الاسلام دکتر سید محمدرضا میرتاج الدینی در نشست علنی مجلس طی تذکری اظهار داشت: از گوشه و کنار سخنانی می شنویم که سپاه پاسداران را متهم به حضور و فعالیت در عرصه های مختلف انتخاباتی و سیاسی می کند، حضور در عرصه های مختلف انقلاب در راستای عمل به تکلیف حفظ و حراست و پاسداری از انقلاب اسلامی و کشور، رسالت این نهاد انقلابی است.

وی افزود: سخنان مقام معظم رهبری در این مورد فصل الخطاب است، سپاه به عنوان یک موجود زنده باید بداند که از چه می خواهد پاسداری کند، این خلط مبحثی است که بعضی انجام می دهند و باید کاملا این موضوع مشخص شود.

نایب رئیس فراکسیون انقلاب اسلامی مجلس خاطرنشان کرد: نمی شود یک مجموعه ای به عنوان بازوی نگهبان و پاسدار انقلاب در کشور تعریف شود اما در زمینه جریان های گوناگون سیاسی بعضی انحرافی، بعضی غیرانحرافی و برخی وابسته به اینجا و آنجا به صورت چشم بسته و ناآگاه و نابینا فعالیت داشته باشد. این معنا ندارد و سپاه باید بداند که از چه می خواهد دفاع کند.

لینک کوتاه : http://mirtajadini.com/?p=741

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام های غیر مرتبط منتشر نخواهد شد.