7
حجت الاسلام دکتر میرتاج الدینی، نائب رئیس فراکسیون انقلاب اسلامی مجلس:

دکتر قالیباف برای ریاست مجلس، رقیبی در فراکسیون انقلاب ندارد

  • کد خبر : 1076
  • ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۶:۳۴
دکتر قالیباف برای ریاست مجلس، رقیبی در فراکسیون انقلاب ندارد
حجت‌الاسلام‌والمسلمین دکتر سید محمدرضا میرتاج الدینی با اشاره به جلسه فراکسیون نیروهای انقلاب اسلامی مجلس گفت: در این جلسه درباره انتخابات هفته آینده هیئت رئیسه مجلس بحث و تبادل نظر صورت گرفت. که درنتیجه آن رقیبی برای دکتر محمدباقر قالیباف جهت تصدی مسئولیت ریاست مجلس در فراکسیون نیروهای انقلاب اسلامی وجود نداشت.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین دکتر سید محمدرضا میرتاج الدینی با اشاره به جلسه فراکسیون نیروهای انقلاب اسلامی مجلس گفت: در این جلسه درباره انتخابات هفته آینده هیئت رئیسه مجلس بحث و تبادل نظر صورت گرفت.

وی بیان کرد: شیوه نامه‌ای برای انتخابات درون گروهی فراکسیون به تصویب رسید به این صورت که کاندیداهای هیئت رئیسه مجلس ابتدا باید برنامه‌های خود را در فراکسیون نیروهای انقلاب ارائه کنند و این برنامه‌ها بررسی می‌شود و سپس کسانی که حائز اکثریت آراء شدند، جهت رأی‌گیری و انتخاب به صحن علنی مجلس معرفی خواهند شد.

نایب رئیس فراکسیون نیروهای انقلاب اسلامی تصریح کرد: به دلیل شیوع بیماری کرونا قرار بر این است که انتخابات هیئت رئیسه مجلس که چهارشنبه هفته آینده است به صورت الکترونیکی برگزار شود.

نماینده مردم شریف تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی افزود: دکتر محمدباقر قالیباف برای ریاست مجلس رقیبی در فراکسیون نیروهای انقلاب اسلامی ندارد.

لینک کوتاه : http://mirtajadini.com/?p=1076

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام های غیر مرتبط منتشر نخواهد شد.