8
حجت الاسلام دکتر میرتاج الدینی، نائب رئیس کمسیون برنامه و بودجه مجلس:

سامانه های نظارتی از پولشویی جلوگیری می‌کند

  • کد خبر : 1074
  • ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۲۰:۴۵
سامانه های نظارتی از پولشویی جلوگیری می‌کند
حجت الاسلام دکتر میرتاج الدینی، نائب رئیس کمسیون برنامه و بودجه مجلس: جلوگیری از پولشویی، اخلال در بازارهای مالی، ارز و مسکن، کاهش فرار مالیاتی و جلوگیری از مفاسد اقتصادی در گرو رصد کامل، شفافیت و کنترل تراکنش‌های مالی و ریالی و مجموعه‌های بانکی است که برای این کار سامانه هایی دیده شده که باید به خوبی اجرا شود.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین دکتر سید محمدرضا میرتاج الدینی در جلسه علنی امروز سه شنبه مجلس شورای اسلامی و در جریان بررسی گزارش کمیسیون اقتصادی در خصوص چگونگی اجرای سامانه های نظارتی در حوزه امور بانکی با قدردانی از اقدامات کمیسیون اقتصادی در جهت ارتقای سطح نظارتی مجلس گفت: یکی از مسائل و مشکلات مردم در حوزه اقتصادی مربوط به مسائل مرتبط با بانک‌ها است. نمایندگان از دوره های گذشته تلاش کردند با ایجاد سامانه های نظارتی بخشی از این مشکلات را حل کند. اگر این مصوبات به خوبی اجرا نشود، مشکلات همچنان باقی می‌ماند.

به گفته وی، جلوگیری از پولشویی، اخلال در بازارهای مالی، ارز و مسکن، کاهش فرار مالیاتی و جلوگیری از مفاسد اقتصادی در گرو رصد کامل، شفافیت و کنترل تراکنش‌های مالی و ریالی و مجموعه‌های بانکی است که برای این کار سامانه هایی دیده شده که باید به خوبی اجرا شود. یکی از این ها مربوط به قانون چک است.

لینک کوتاه : http://mirtajadini.com/?p=1074

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام های غیر مرتبط منتشر نخواهد شد.