7
حجت الاسلام دکتر میرتاج الدینی، نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس:

ظرفیت طرح جهش تولید و تامین مسکن بیش از دو برابر طرح مسکن مهر است

  • کد خبر : 648
  • ۲۰ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۱:۲۷
ظرفیت طرح جهش تولید و تامین مسکن بیش از دو برابر طرح مسکن مهر است
ظرفیت این طرح برای ساخت مسکن بیش از ۵/ ۲ برابر طرح مسکن مهر است. طرح مسکن مهر تنها دو محور ساخت مسکن برای خانه اولی ها و خانوارهای شهری و روستایی را دنبال می کرد اما این طرح علاوه بر این دو محور به حاشیه نشینی و بافت فرسوده نیز پرداخته است.

حجت‌الاسلام والمسلمین دکتر سید محمدرضا میرتاج الدینی در جریان بررسی گزارش کمیسیون عمران در خصوص طرح جهش تولید و تامین مسکن، در تذکری بیان کرد: از همه نمایندگان مجلس شورای اسلامی و کمیسیون عمران بابت پیگیری این طرح که یکی از دغدغه های مهم مردم است، تشکر می کنم. با تصویب این طرح این پیام به مردم داده می شود که مجلس یازدهم برای ساماندهی بازار مسکن گام خوبی برداشته است.

وی در ادامه اظهار کرد: ظرفیت این طرح برای ساخت مسکن بیش از ۵/ ۲ برابر طرح مسکن مهر است. طرح مسکن مهر تنها دو محور ساخت مسکن برای خانه اولی ها و خانوارهای شهری و روستایی را دنبال می کرد اما این طرح علاوه بر این دو محور به حاشیه نشینی و بافت فرسوده نیز پرداخته است.

نماینده مردم شریف تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس تصریح کرد: از سوی دیگر در این طرح به بحث تامین زمین که در نرخ مسکن موثر است نیز توجه شده است و با در نظر گرفتن ساز و کارهایی به دنبال حل موانع موجود بر سر راه تولید مسکن می باشد.

لینک کوتاه : http://mirtajadini.com/?p=648

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام های غیر مرتبط منتشر نخواهد شد.