2
عضو مجمع روحانیون مجلس:

لازمه ولایت پذیری شناخت و بصیرت است

  • کد خبر : 2870
  • ۱۴ تیر ۱۴۰۲ - ۲۲:۳۱
لازمه ولایت پذیری شناخت و بصیرت است
عضو مجمع روحانیون مجلس با بیان اینکه لازمه ولایت پذیری شناخت و بصیرت است، گفت: تعهد، همراهی و معیت با ولی از الزامات ولایت پذیری است.

حجت الاسلام محمدرضا میرتاج الدینی  در مورد الزامات ولایت پذیری گفت: لازمه ولایت پذیری شناخت و بصیرت است. در دعای عرفه نیز به این شناخت و بصیرت اشاره شده است. شناخت ولایت و حرکت در این مسیر اولین الزام است که به آن توصیه شده است که انسان ولی زمان خودش را بشناسد و در آن راه گام بردارد.

عضو مجمع روحانیون مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: اگر شناخت ولی با بصیرت باشد مسیری که می رود با بصیرت و شناخت است. تعهد، همراهی و معیت با ولی از دیگر الزامات ولایت پذیری است. حدیث داریم که هر کس از حمایت رهبر غافل شود با لگد دشمن بیدار می شود.

وی تصریح کرد: با توجه به اینکه دشمن در جنگ نرم علیه ما هر نوع اقدامی را انجام می دهد لذا ما باید برای مقابله با این جنگ نرم جبهه تشکیل دهیم، هدف شان در جنگ نرم تضعیف و سست کردن این باورها و اعتقادات است. تقویت ایمان، باور و شناخت و جهاد تبیین یکی از راهکارها است که ما به سمت ولایت پذیری برویم. جامعه هر چقدر بیشتر با این آموزه ها، ایده ها و فکر آشنا شود به همان مقدار مصونیت جامعه بالا می رود.

لینک کوتاه : http://mirtajadini.com/?p=2870

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام های غیر مرتبط منتشر نخواهد شد.