6
حجت الاسلام دکتر میرتاج الدینی، نایب رئیس فراکسیون انقلاب اسلامی مجلس شورای اسلامی:

نقش مقررات‌زدایی و کاهش بوروکراسی در مانع‌زدایی از تولید

  • کد خبر : 667
  • ۱۲ فروردین ۱۴۰۰ - ۲۲:۲۰
نقش مقررات‌زدایی و کاهش بوروکراسی در مانع‌زدایی از تولید
باید از حجم مقررات و بوروکراسی اداری کم شده و با افزایش حجم تولید، صادرات تسهیل و رشد یابد، گفت: بازار ۶۰۰ میلیون نفری کشورهای منطقه، رقمی بالغ بر ۱۲۰۰ میلیارد تومان است است که سهم ما در حال حاضر حداکثر ۵ درصد است که درصورت افزایش آن تا ۱۰ درصد، می‌تواند به ۱۲۰ میلیارد تومان برسد.

حجت‌الاسلام دکتر میرتاج الدینی، نماینده مردم شریف تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس شورای با اشاره به اینکه باید از حجم مقررات و بوروکراسی اداری کم شده و با افزایش حجم تولید، صادرات تسهیل و رشد یابد، گفت: بازار ۶۰۰ میلیون نفری کشورهای منطقه، رقمی بالغ بر ۱۲۰۰ میلیارد تومان است است که سهم ما در حال حاضر حداکثر ۵ درصد است که درصورت افزایش آن تا ۱۰ درصد، می‌تواند به ۱۲۰ میلیارد تومان برسد.

وی با اشاره به افزایش صادرات غیرنفتی و فراورده‌های نفتی در یک دهه اخیر، ابراز داشت: شرکت پگاه آذربایجان و کارخانجات مشابه آن در حوزه مواد غذایی بازار هدف خوبی در کشورهای منطقه از جمله روسیه دارند.

حجت‌الاسلام و المسلمین دکتر سید محمدرضا میرتاج‌الدینی در بازدید از شرکت پگاه استان آذربایجان شرقی با اشاره به اینکه نگاه به آینده در حوزه‌های تولیدی و کارخانجات باید توامان با کیفیت و تکنولوژی به‌روز همراه باشد، اظهار داشت: در این مسیر ۲ بخش امنیت و سلامت غذایی بسیار مهم است و خوشبختانه این شرکت یکی از بخش‌های مهم و پیشرو در تحقق شعار امسال با محوریت تولید است.

وی افزود: در ۳ سال گذشته مقام معظم رهبری با تاکید بر موضوع تولید؛ بر مسائل جهش تولید، رونق تولید و تولید، پشتیبانی‌ها و مانع‌زدایی‌ها تأکید می‌کنند. از جمله موانع تولید مقررات عجیب و غریبی است که در مقابل تولید و صادرات ایجاد می‌شود.

نماینده مردم شریف تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس شورای با اشاره به اینکه باید از حجم مقررات و بوروکراسی اداری کم شده و با افزایش حجم تولید، صادرات تسهیل و رشد یابد، گفت: بازار ۶۰۰ میلیون نفری کشورهای منطقه، رقمی بالغ بر ۱۲۰۰ میلیارد تومان است است که سهم ما در حال حاضر حداکثر ۵ درصد است که درصورت افزایش آن تا ۱۰ درصد، می‌تواند به ۱۲۰ میلیارد تومان برسد.

وی با اشاره به افزایش صادرات غیرنفتی و فراورده‌های نفتی در یک دهه اخیر، ابراز داشت: شرکت پگاه آذربایجان و کارخانجات مشابه آن در حوزه مواد غذایی بازار هدف خوبی در کشورهای منطقه از جمله روسیه دارند.

لینک کوتاه : http://mirtajadini.com/?p=667

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام های غیر مرتبط منتشر نخواهد شد.