5
میرتاج الدینی مطرح کرد؛

هیچ کس ادعا ندارد دولت گل و بلبل است / ارتباط بین نسلی جوانان دیروز و امروز حفظ شود

  • کد خبر : 2821
  • ۰۲ تیر ۱۴۰۲ - ۱۸:۵۹
هیچ کس ادعا ندارد دولت گل و بلبل است / ارتباط بین نسلی جوانان دیروز و امروز حفظ شود
نماینده مردم تبریز، اسکو و آذرشهر در مجلس گفت: هیچ کس ادعا ندارد که دولت گل و بلبل است و هیچ نقصی ندارد اما بی انصافی است که حرکت تحولی دولت را در برخی مسایل اساسی نادیده بگیریم.

حجت الاسلام سید محمدرضا میرتاج‌الدینی بعد از ظهر پنج شنبه در آیین افتتاحیه کانون جهادی، تبلیغی، تبیینی فانوس ضمن اشاره به اهمیت روابط بین نسلی گفت: جوانان امروز و جوانان دیروز باید ارتباط بین نسلی خود را حفظ کنند چرا که این ارتباط نوعی قدم مثبت در راستای جهاد تبیین است.

ارتباط بین نسلی جوانان دیروز و امروز حفظ شود

وی افزود: جوانان اوایل انقلاب با جوانان طول چهل سال انقلاب به گونه ای ارتباط داشته باشند که بتوانند امید نسلی را و تجربه نسلی را به همدیگر انتقال دهند و تصمیمات جامع برای عموم بگیرند.

نماینده مردم تبریز، اسکو و آذرشهر در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: جهاد تبیین رسالت اصلی شیفتگان، مدافعان و علاقمندان انقلاب است‌. اولین شرط در جهاد تبیین داشتن اطلاعات و داده ها نسبت به خودمان، دشمن و جامعه کنونی و بسیاری ار موضوعات است. اگر ما بتوانیم داده های مناسب داشته باشیم، هر قدمی که بر می داریم با آگاهی و برنامه ریزی مناسب خواهد بود.

فضای مجازی به جهادگران با بصیرت و با معرفت نیاز دارد

میرتاج الدینی بیان داشت: جنگ در زمان های مختلف شکل های متخلفی به خود گرفته و ما باید نسبت به زمان هر جنگی، پرچم جهاد متناسب با آن را در دست بگیریم. امروزه همه عرصه ها خواهان جهادگر است که یکی از این عرصه ها فضای مجازی است. فضای مجازی به جهادگران با بصیرت و با معرفت نیاز دارد تا بتوانند در جنگ نرم رسانه ای پیروز شود.

وی ضمن تاکید بر امید آفرینی و تاثیر آن در جامعه و حرکت ملت ها، گفت: رهبر معظم انقلاب کسی است که امید را به جامعه پمپاژ می کند و باید آنهایی که خود را پیروان راه انقلاب می دانند، کالبد امید را در جامعه نمایان سازند.

بی انصافی است حرکت تحولی دولت نادیده گرفته شود

نماینده مردم تبریز، اسکو و آذرشهر در مجلس شورای اسلامی نسبت به انتقاد و اعتراض های موجود در جامعه گفت: هیچ کس ادعا ندارد که دولت گل و بلبل است و هیچ نقصی ندارد اما بی انصافی است که حرکت تحولی دولت را در برخی مسایل اساسی نادیده بگیریم.

وی ادامه داد: زمانی که تریبونی به دست برخی از ما می رسد فورا به سمت انتقاد می رویم بدون اینکه عملکرد های مثبت را یادآور شویم. این حرکت، غلط است.

میرتاج الدینی تصریح کرد: ما در بحث جهاد تبیین باید ابتدا نقاط قوت و عملکرد های مثبت خود را مشخص کنیم تا با سیاه نمایی ها باعث افت عملکرد نشویم. باید اطلاعات سیاسی، اقتصادی، اجتماعی و .. خود را تا می توانیم افزایش دهیم که این یک وظیفه عمومی و شهروندی برای یکایک ماست. نباید اجازه دهیم عملکرد های مثبت از یاد برده شود، حتی یک حرکت کوچک می تواند تلنگر و شروعی برای کار های بزرگ باشد.

لینک کوتاه : http://mirtajadini.com/?p=2821

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام های غیر مرتبط منتشر نخواهد شد.