7
حجت الاسلام دکتر میرتاج الدینی، نائب رئیس فراکسیون انقلاب اسلامی مجلس:

پروژه‌ای با ۳ برابر ظرفیت مسکن مهر تعریف شود

  • کد خبر : 1215
  • ۱۲ تیر ۱۴۰۰ - ۱۹:۱۶
پروژه‌ای با ۳ برابر ظرفیت مسکن مهر تعریف شود
حجت‌الاسلام والمسلمین دکتر سید محمدرضا میرتاج الدینی، از رییس جمهوری منتخب خواست تا کنار حل مسائل روزمره اقتصادی از رسیدگی به زیرساخت‌های اقتصادی نیز غافل نشود و افزود: حل مسائل اصلی اقتصاد کشور در گروه اصلاح زیرساخت هاست.

حجت‌الاسلام والمسلمین دکتر سید محمدرضا #میرتاج_الدینی، از رییس جمهوری منتخب خواست تا کنار حل مسائل روزمره اقتصادی از رسیدگی به زیرساخت‌های اقتصادی نیز غافل نشود و افزود: حل مسائل اصلی اقتصاد کشور در گروه اصلاح زیرساخت هاست.

وی، مسکن را یکی از موتورهای پیشران اقتصاد کشور عنوان کرد و گفت: مسکن موضوعی است که اگر در اولویت دولت آینده قرار گیرد لوکوموتیو فعال شدن دیگر بخش‌های اقتصاد نیز خواهد شد و بخشی از مشکل بیکاری را حل خواهد کرد. باتوجه به تجربیات موفقی که در گذشته در حوزه مسکن مهر داشتیم، با رفع ایرادات این طرح، دولت آینده می تواند در حوزه مسکن موفق عمل کند و هم مشکل تامین مسکن مردم را حل کند و هم مشکل تولید و اشتغال را برطرف کند. حداقل اقدامات دولت جدید در این عرصه با توجه به برنامه‌هایی که هست، تعریف پروژه ای به ظرفیت ۲ تا سه برابر مسکن مهر خواهد بود که این اقدام موتور محرک اقتصاد کشور خواهد بود.

حل مسائل اصلی اقتصاد کشور در گروه اصلاح زیرساخت هاست

نائب‌رئیس فراکسیون انقلاب اسلامی مجلس شورای اسلامی به زیان دیدن بخشی از مردم در بازار سرمایه اشاره کرد و افزود: دولت جدید با تثبیت شرایط اقتصادی می‌تواند مساله بورس را هم حل کند و اعتماد عمومی را به بازار سرمایه برگرداند. امیدواریم که بورس روند صعودی خود را به دور از اشکالات گذشته و در یک فرایند طبیعی و ثابت ادامه دهد و دیگر شاهد به هم خوردن آرامش بورس و رشدهای حبابی و افت‌های شدید مثل گذشته نباشیم تا سرمایه گذاران به آرامش برسند و تولید از نقدینگی موجود در این بازار بهره‌مند شود.

وی درباره تاثیرگذاری سیاست خارجی بر اقتصاد کشور نیز گفت: در دولت جدید، سیاست کلی نظام برای رفع تحریم‌ها تداوم پیدا می‌کند و فقط شیوه‌ها و رویکردها فرق می‌کند. سیاست خارجی کشور در دولت جدید باید از موضع اقتدار مذاکره کند زیرا مذاکره از موضع قدرت زودتر به نتیجه می‌رسد و می‌تواند به تحریم‌های غیرقانونی علیه کشورمان پایان دهد.

لینک کوتاه : http://mirtajadini.com/?p=1215

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام های غیر مرتبط منتشر نخواهد شد.