5
حجت الاسلام دکتر میرتاج الدینی، نایب رئیس کمسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی:

پیش‌بینی رشد اقتصادی ۳ درصدی در سال ۱۴۰۰

  • کد خبر : 733
  • ۲۷ فروردین ۱۴۰۰ - ۲۱:۰۷
پیش‌بینی رشد اقتصادی ۳ درصدی در سال ۱۴۰۰

حجت‌الاسلام‌المسلمین دکتر سید محمدرضا میرتاج الدینی در گفت‌وگویی اظهار داشت:‌ عوامل و شرایط تاثیرگذار بر اقتصاد کشور نشان می‌دهد که وضعیت اقتصادی کشور در سال جدید بهتر خواهد بود و پیش‌بینی مراکز معتبر حاکی از آن است که رشد اقتصادی تا ۳ درصدی را در اقتصاد کشور شاهد خواهیم بود. وی افزود: شرایطی که اقتصاد […]

حجت‌الاسلام‌المسلمین دکتر سید محمدرضا میرتاج الدینی در گفت‌وگویی اظهار داشت:‌ عوامل و شرایط تاثیرگذار بر اقتصاد کشور نشان می‌دهد که وضعیت اقتصادی کشور در سال جدید بهتر خواهد بود و پیش‌بینی مراکز معتبر حاکی از آن است که رشد اقتصادی تا ۳ درصدی را در اقتصاد کشور شاهد خواهیم بود.

وی افزود: شرایطی که اقتصاد در سال ۱۴۰۰ تجربه خواهد کرد تا حدود زیادی به برنامه‌ریزی‌ها و سیاستگذاری‌ها نیز مرتبط است. کارآمدی دولت آینده و نحوه فعالیت آن هم در آنچه مردم در مباحث اقتصادی تجربه خواهند کرد، تاثیر به سزایی خواهد داشت.

نائب رئیس کمیسیون برنامه‌وبودجه مجلس شورای اسلامی با اشاره به تاثیرات مناسب رفع تحریم‌های احتمالی در شرایط اقتصادی کشور، خاطرنشان کرد:‌ یکی از شروط ایران در دور جدید مذاکرات، بحث برداشته شدن تحریم‌ها و پس از آن بازگشت به برجام است. در صورتی که رفع تحریم محدود به روی کاغذ نشود و شامل رفع تحریم فروش نفت و مبادلات و مراودات بانکی شود، می‌توان به بهبود شرایط اقتصادی امیدوار بود.

لینک کوتاه : http://mirtajadini.com/?p=733

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام های غیر مرتبط منتشر نخواهد شد.