9
حجت الاسلام دکتر میرتاج الدینی، نایب رئیس کمسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی:

بررسی طرح نظارت دیوان محاسبات بر بودجه شهرداری‌ها در کمیسیون برنامه و بودجه مجلس

  • کد خبر : 1147
  • ۰۱ خرداد ۱۴۰۰ - ۲۲:۱۰
بررسی طرح نظارت دیوان محاسبات بر بودجه شهرداری‌ها در کمیسیون برنامه و بودجه مجلس

حجت‌الاسلام دکتر سید محمدرضا میرتاج الدینی با اشاره به بررسی طرح اصلاح موادی از قانون دیوان محاسبات کشور در این کمیسیون گفت: برخی نهادهای عمومی مانند شهرداری‌ها با وجود برخورداری از بودجه بالای عمومی تحت اشراف نظارتی و رسیدگی توسط دیوان محاسبات قرار ندارند. وی ادامه داد: بودجه عمومی و تخصیص یافته به شهرداری مراکز […]

حجت‌الاسلام دکتر سید محمدرضا میرتاج الدینی با اشاره به بررسی طرح اصلاح موادی از قانون دیوان محاسبات کشور در این کمیسیون گفت: برخی نهادهای عمومی مانند شهرداری‌ها با وجود برخورداری از بودجه بالای عمومی تحت اشراف نظارتی و رسیدگی توسط دیوان محاسبات قرار ندارند.

وی ادامه داد: بودجه عمومی و تخصیص یافته به شهرداری مراکز استان‌ها بسیار بالاتر از بودجه استانداری‌هاست، در صورتی که بر نحوه هزینه‌کرد این بودجه هیچ نظارتی انجام نمی‌شود.

نایب رئیس کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: نمایندگان براین اساس به موجب یک طرح اصلاحیه پیشنهاد داده‌اند که بودجه شهرداری‌ها هم مانند بودجه شرکت‌ها و دستگاه‌های دولتی مورد رسیدگی دیوان محاسبات قرار بگیرد. این طرح با نظر کارشناسان و همچنین موافقت دیوان محاسبات تدوین شده و قرار است، امروز در دستور کار کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات قرار بگیرد.

لینک کوتاه : http://mirtajadini.com/?p=1147

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام های غیر مرتبط منتشر نخواهد شد.