7
حجت‌ الاسلام و المسلمین دکتر میرتاج الدینی؛

بیانیه پیروزی بزرگ ملت ایران در سیزدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری

  • کد خبر : 1200
  • ۲۹ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۷:۲۸
بیانیه پیروزی بزرگ ملت ایران در سیزدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری

بسم الله الرحمن الرحیم إن تنصُروااللَّه ینصرلَکُم و یثبت اقدامکم ملت شریف و غیور ایران اکنون که با استعانت از فضل و مدد الهی و با تکیه بر ایمان راسخ و با تبعیت از رهبر عظیم‌الشان انقلاب، بار دیگر حماسه‌ای غرورآفرین و دشمن‌شکن آفریدید، بر خود فرض می‌دانم مراتب تقدیر و امتنان خودم را محضر […]

بسم الله الرحمن الرحیم
إن تنصُروااللَّه ینصرلَکُم و یثبت اقدامکم

ملت شریف و غیور ایران

اکنون که با استعانت از فضل و مدد الهی و با تکیه بر ایمان راسخ و با تبعیت از رهبر عظیم‌الشان انقلاب، بار دیگر حماسه‌ای غرورآفرین و دشمن‌شکن آفریدید، بر خود فرض می‌دانم مراتب تقدیر و امتنان خودم را محضر شما ملت شریف و خصوصا مردم غیور خطه‌ی آذربایجان اعلام نمایم. آنچه بیش از همه چیز در سیزدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری موجب مباهات شد، عزم شما ملت فهیم برای در هم شکستن خدعه‌های دشمنان در تحریم انتخابات بود که با مشارکت بالای خود حماسه‌ی حضور آفریدید و مکر دشمنان را به خودشان بازگردانیدید. بی‌شک نصرت الهی در پشتِ این حماسه‌ی جاویدان بود.

اینجانب پیروزی ملت شریف ایران در انتخابات را به محضر رهبر معظم انقلاب و رئیس‌جمهور منتخب حضرت آیت‌الله رئیسی تبریک عرض نموده و از خداوند متعال می‌خواهم یاریگرِ دلسوزان نظام برای خدمت به مردمی باشد که از وضع موجود گلایه‌مندند. همچنین از تمام فعالان ستاد‌های مختلف اعم از نمایندگان‌ محترم فعلی و ادوار مجلس شورای اسلامی که در این برهه در قالب ستاد نمایندگان برای حضور مردم در پای صندوق‌های رای و انتخاب دولت عدالت و کرامت کوشیدند صمیمانه تشکر می‌کنم.

معتقدم بار بزرگی از سوی مردم بر دوش نیروهای انقلاب نهاده شده است و انتخابات تنها نقطه آغاز برای شروع خدمت است نه پایان ماجرا… امیدوارم دولت‌منتخب بتواند با تکیه بر عدالت و پیشرفت و با سرلوحه قرار دادن رهنمودهای امام خامنه‌ای، گشایش‌های اساسی در زندگی مردم شریف ایران ایجاد نماید.

سیدمحمدرضا میرتاج‌الدینی
نماینده مردم شریف تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس و نائب‌رئیس فراکسیون انقلاب اسلامی

لینک کوتاه : http://mirtajadini.com/?p=1200

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام های غیر مرتبط منتشر نخواهد شد.