7

انتقاد حجت‌الاسلام دکتر میرتاج‌الدینی از عدم تخصیص اعتبار سال ۱۴۰۰ بزرگراه اهر- تبریز

  • کد خبر : 1222
  • ۱۴ تیر ۱۴۰۰ - ۱۸:۵۳
انتقاد حجت‌الاسلام دکتر میرتاج‌الدینی از عدم تخصیص اعتبار سال ۱۴۰۰ بزرگراه اهر- تبریز
حجت‌الاسلام دکتر میرتاج الدینی، نماینده مردم شریف تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی، در رابطه با عدم تخصیص اعتبار سال ۱۴۰۰ به پروژه بزرگراه اهر- تبریز گفت: با توجه به اهمیت موضوع باید با پیگیری مدیریت ارشد استانی، اعتبار سال ۱۴۰۰ باید اختصاص یابد که البته با پیگیری نماینده مردم اهر و هریس در مجلس شورای اسلامی امید است این پروژه اتمام یابد.

حجت‌الاسلام والمسلمین دکتر سید محمدرضا میرتاج الدینی در رابطه با تکمیل پروژه‌ی بزرگراه اهر- تبریز، اظهار داشت: با توجه به مصوبه‌ای که در قانون بودجه در خصوص در اختیار نهادن ۲ میلیون تن قیر رایگان برای دستگاه‌های اجرایی مطرح شد قرار بر این شد تا زمان اقدام آن کوتاه‌تر شود تا برخی از مناطق سردسیر نیز بتوانند از آن استفاده کنند.

وی ادامه داد: اگر مدیران استانی به طور مستمر برای تهیه قیر پیگیری کنند می‌توانند باقی مانده آسفالت در بزرگراه اهر- تبریز را به اتمام برسانند.

نماینده مردم شریف تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: بزرگراه اهر- تبریز یکی از پروژه‌های قدیمی و طولانی استان آذربایجان شرقی است که این پروژه در دوره دهم ریاست جمهوری، اعتبار ویژه‌ای را برای به اتمام رساندن، دریافت کرده بود تا بلکه به اتمام برسد.

وی ادامه داد: بزرگراه اهر- تبریز در طی هشت سال گذشته در قالب طرح‌های ماندگار، حدود ۱۵ میلیارد تومان و در پایان دوره دهم نیز مبلغی دریافت کرده بود اما متأسفانه بزرگراه اهر- تبریز تاکنون به اتمام نرسیده است.

حجت‌الاسلام دکتر میرتاج‌الدینی یادآور شد: امید است بزرگراه اهر- تبریز در پایان دولت به بهره‌برداری رسیده و افتتاح گردد که البته لازمه آن، تأمین قیر توسط دستگاه‌های اجرایی است.

وی در پایان در رابطه با عدم تخصیص اعتبار سال ۱۴۰۰ به پروژه بزرگراه اهر- تبریز گفت: با توجه به اهمیت موضوع باید با پیگیری مدیریت ارشد استانی، اعتبار سال ۱۴۰۰ باید اختصاص یابد که البته با پیگیری نماینده مردم اهر و هریس در مجلس شورای اسلامی امید است این پروژه اتمام یابد.

لینک کوتاه : http://mirtajadini.com/?p=1222

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام های غیر مرتبط منتشر نخواهد شد.