10
حجت الاسلام دکتر میرتاج الدینی، نائب رئیس فراکسیون انقلاب اسلامی مجلس:

کاندیداهای جریان انقلاب به نفع آیت الله رئیسی انصراف دهند

  • کد خبر : 1377
  • ۲۶ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۵:۲۵
کاندیداهای جریان انقلاب به نفع آیت الله رئیسی انصراف دهند
نائب رئیس فراکسیون انقلاب اسلامی مجلس شورای اسلامی گفت: نامزدهای جریان انقلاب به نظرسنجی‌ها رجوع کنند و به نفع هر نامزدی که بیشترین اقبال مردمی و احتمال انتخاب را دارد که آیت الله رئیسی است انصراف دهند.

حجت الاسلام و المسلمین دکتر سید محمدرضا میرتاج الدینی در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار داشت: انتظار جریان انقلابی این است که کاندیداهای عزیز جبهه انقلاب پس از مشاهده نتایج نظرسنجی‌ها به نفع نفر اول آن که آیت‌الله رئیسی است انصراف دهند و رای کاندیدای جبهه انقلاب را افزایش دهند.

نائب‌رئیس فراکسیون انقلاب اسلامی مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه انتخاب یک مدیر براساس شاخص‌ها امر آسانی است، گفت: از مدت‌ها پیش در نظرسنجی‌ها، آیت‌الله رئیسی از سایر رقبا و چهره‌های سیاسی جلو است و علی‌رغم تلاش‌های فراوان رقبا و مخالفین ایشان، بصیرت و آگاهی مردم بیش از این است که با سخنان حاشیه ای آرا به سمت خود آنان تغییر یابد.

وی با اشاره به حضور ۵ کاندیدای جبهه انقلای درانتخابات امسال، یاداور شد: تاکنون این ۵ کاندیدای محترم با جدیت جلو آمده و برنامه‌های خود را ارائه داده‌اند، که از ایشان بابت نشان دادن حقیقت گفتمان انقلاب تشکر می‌کنم.

حجت‌الاسلام دکتر میرتاج الدینی با اشاره به اینکه بهتر است این عزیزان به نظرسنجی‌ها رجوع کرده و به نفع هر نامزدی که بیشترین اقبال مردمی و احتمال انتخاب را کسب کند، کنارگیری کنند، تصریح کرد: حضور این نامزدهای محترم در صحنه انتخابات، باعث کاهش تعداد آرای آیت‌الله رئیسی که در نظرسنجی‌ها در رتبه اول اقبال مردمی و سیاسی را داراست، می‌شود.

وی افزود: بنده‌ به‌عنوان نائب‌رئیس فراکسیون‌ انقلاب اسلامی مجلس یازدهم اعلام می‌کنم که انتظار جریان انقلابی این است که کاندیداهای عزیز جبهه انقلاب پس از مشاهده نتایج نظرسنجی‌ها به نفع نفر اول آن که به احتمال زیاد آیت‌الله رئیسی خواهد بود، انصراف دهند و رای کاندیدای جبهه انقلاب را افزایش دهند.

 استفاده از نتایج برجام نیازمند وجود دولت قوی است

وی استفاده از توانمندی، نبوغ و ظرفیت‌های جوانان و چهره های اصیل و انقلابی را از ویژگی‌های آیت‌الله رئیسی نام برده و گفت: امیدواریم دولتی کارآمد، انقلابی، مکتبی و جوانگرا تشکیل شود تا ذائقه تلخ مردم از ناکارآمدی‌ها، فساد و… پس از سال‌ها شیرین شود.

حجت‌الاسلام دکتر میرتاج‌ الدینی با اشاره به اهمیت دعوت از مردم برای حضور در انتخابات خاطرنشان کرد: مقام معظم رهبری در سخنرانی‌های اخیرشان بر لزوم توجه مردم به انتخابات و مشارکت گسترده تاکید دارند، چراکه این موضوع سبب افزایش جایگاه بین المللی ایران و در حل مشکلات داخلی و خارجی کشور بسیار مثمرثمر خواهد بود‌.

وی با اشاره به احتمال ایجاد برخی شوک های خاص در جامعه و فضای سیاسی کشور در آستانه ۲۸ خردادماه، افزود: نیروهای انقلابی باید در مدیریت فضای سیاسی و افکار عمومی وارد صحنه شوند، مثلا ممکن است در دو روز منتهی به انتخابات اعلام شود که آمریکا در پی مذاکرات اخیر به برجام بازگشته و بخشی از تحریم‌های ایران را برمی‌دارد.

نائب رئیس فراکسیون انقلاب اسلامی مجلس با تاکید بر اینکه برجام به‌مانند یک چک بانکی است که هنوز نتوانسته‌ایم آن را نقد کنیم و نقد شدن آن زمانی است که تحریم‌های خارجی علیه کشورمان برداشته شود، گفت: در صورت انتشار چنین بیانیه‌ای تازه مسیر آغاز شده و براساس قانون مجلس و خصوصا نظر مقام معظم رهبری، منتظر نقد شدن برجام و راستی‌آزمایی آن خواهیم بود.

وی افزود: همچنانکه برای وصول به یک توافق به مذاکره از موضع قدرت نیاز داریم، برای استفاده از نتایج برجام نیز نیازمند یک دولت قوی و بااقتدار هستیم. تجربه ۸ ساله گذشته توافق و استفاده از نتایج این توافق را در دولتی که از موضع ضعف و سازش وارد مذاکرات شد را به‌عینه می‌بینیم که پس از ۸ سال مجدد به شعارهای سال ۹۲ بازگشته‌اند.

لینک کوتاه : http://mirtajadini.com/?p=1377

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام های غیر مرتبط منتشر نخواهد شد.