5
واکنش نائب رئیس فراکسیون انقلاب اسلامی مجلس به سخنان حسن روحانی:

سخنان روحانی درباره طرح اقدام راهبردی مجلس فرافکنی است

  • کد خبر : 1442
  • ۰۲ مرداد ۱۴۰۰ - ۲۱:۴۰
سخنان روحانی درباره طرح اقدام راهبردی مجلس فرافکنی است
حجت الاسلام دکتر سیدمحمدرضا میرتاج الدینی درباره اظهارنظر حسن روحانی مبنی بر اینکه اگر مصوبه مجلس در مورد اقدام راهبردی برای لغو تحریم‌ها نبود، تحریم ها تا قبل از عید لغو شده بود، اظهار داشت: این سخن آقای روحانی فرافکنی است و می‌خواهد مجددا همان مسیر پرهزینه 8 سال قبل را تکرار کند.

حجت الاسلام دکتر سیدمحمدرضا میرتاج الدینی درباره اظهارنظر حسن روحانی مبنی بر اینکه اگر مصوبه مجلس در مورد اقدام راهبردی برای لغو تحریم‌ها نبود، تحریم ها تا قبل از عید لغو شده بود، اظهار داشت: این سخن آقای روحانی فرافکنی است و می‌خواهد مجددا همان مسیر پرهزینه ۸ سال قبل را تکرار کند.

وی افزود: آقای روحانی یک هدف در دولتش انتخاب کرد و آن مسیر حل همه مشکلات اقتصادی از طریق مذاکره بود که البته به هیچ جا نرسید.

نائب‌رئیس فراکسیون انقلاب اسلامی مجلس شورای اسلامی یادآور شد: البته بخشی از تحریم‌ها در مقطعی برداشته شد اما مجددا در زمان خود آقای اوباما برخی از تحریم‌ها بازگشت و ترامپ هم کلا زیر میز زد. در حالی که دست ما خالی بود چراکه همه چیز را نقد داده بودیم.

این سخن آقای روحانی فرافکنی است و می‌خواهد مجددا همان مسیر پرهزینه ۸ سال قبل را تکرار کند.

وی ادامه داد: امروز بایدن با شعار بازگشت به برجام آمده و می‌خواهد مجددا امتیازهایی را بگیرد و همه خواسته‌های ما را هم نسیه پرداخت کند.

حجت‌الاسلام دکتر میرتاج‌الدینی با تاکید بر اینکه قانون اقدام راهبردی مجلس در مورد لغو تحریم‌ها جلوی دو بار گزیده شدن از یک سوراخ را گرفت، گفت: مجلس تاکید داشت که باید در صورت هر گونه مذاکره‌ای و پرداخت امتیاز نخست راستی‌آزمایی صورت گیرد و پس از راستی‌آزمایی و لغو تحریم‌ها مسیر را ادامه دهد.

وی خاطرنشان کرد: سخن آقای روحانی نه تنها فرافکنی بود بلکه باید پاسخ دهد که مسیری که ۸ سال مسیر پرهزینه ۸ سال گذشته چگونه مردم ایران در گردابی از مشکلات اقتصادی و معیشتی گرفتار کرده است.

نماینده مردم شریف تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی در پایان گفت: ملت ما به زودی شاهد خواهند بود که اگر مسیر مذاکره با اقتدار باشد تحریم‌ها نیز به زودی‌ها برطرف خواهد شد.

لینک کوتاه : http://mirtajadini.com/?p=1442

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام های غیر مرتبط منتشر نخواهد شد.