2
میرتاج الدینی:

موشک های فلسطینی ها بار دیگر راهبرد مقاومت، تنها راه مقابله با صهیونیست ها را تایید کرد

  • کد خبر : 2288
  • ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۲:۴۵
موشک های فلسطینی ها بار دیگر راهبرد مقاومت، تنها راه مقابله با صهیونیست ها را تایید کرد
نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی گفت: این بار موشک های فلسطینی ها شکل تازه ای از مقاومت و ایستادگی در برابر رژیم غاصب اسرائیل نشان دادند و معادلات سران استکبار را برهم زندند

سید محمدرضا میرتاج الدینی با اشاره به اجرایی شدن توافق آتش‌بس بین طرف‌های فلسطینی و اسرائیلی پس از گذشت پنج روز از تجاوزات رژیم صهیونیستی به نوار غزه اظهار داشت: یورش اخیر به باریکه غزه برای فرار از فشار داخلی و عبور ازبحران هایی بود که حاکمیت رژیم تل آویو با آن مواجه است اما مقاومت معادلات آنها را بهم زد.

وی افزود: این بار موشک های فلسطینی ها شکل تازه ای از مقاومت و ایستادگی در برابر رژیم غاصب اسرائیل نشان دادند و معادلات سران استکبار را برهم زندند و نشان دادند مقاومت تنها راه مقابله با آنها است.

نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: صهیونیست ها در اوج ضعف هستند و تجربه جنگ ۲۲ روزه غزه این بار در ۵ روزبرای آنها تکرار شد و یک گام دیگر به سقوط قدرت پوشالی و بدون پشتوانه آنها نزدیک شده ایم.

وی در پایان گفت: محرومیت مانع قدرت مقاومت نشد آنها اینبار نیزبا رشادت درس سختی به اسرائیلی ها دادند و انشاالله به زودی شاهد شکست حصر غزه خواهیم بود.

لینک کوتاه : http://mirtajadini.com/?p=2288

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 2در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۲
  1. آیت الله خامنه ای، رهبر ایران در سخنانی درباره وضعیت اسرائیل:
    چندین سال پیش گفتیم که رژیم صهیونیستی تا ۲۵ سال دیگر وجود نخواهد داشت، اما به نظر می‌رسد خودشان می‌خواهند زودتر از آن [۲۵ سال] به همه چیز پایان دهند.

  2. وَ قُلْ جاءَ الْحَقُّ وَ زَهَقَ الْباطِلُ إِنَّ الْباطِلَ کانَ زَهُوقاً: و بگو: حق آمد و باطل نابود شد بى‌تردید باطل نابود شدنى است.»
    سوره اسراء آیه ۸۱

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام های غیر مرتبط منتشر نخواهد شد.