5
حجت الاسلام میرتاج الدینی مطرح کرد:

علما و روحانیون مبارز همواره مانع سلطه بیگانگان بر کشور بوده‌اند

  • کد خبر : 2854
  • ۱۱ تیر ۱۴۰۲ - ۸:۳۷
علما و روحانیون مبارز همواره مانع سلطه بیگانگان بر کشور بوده‌اند
نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی گفت: استقلال و عزت امروز در سایه مبارزات مردم و روحانیت که رهبری را برعهده داشته‌اند، است و در سایه همین مبارزات سلطه بیگانگان کم شده است.

حجت الاسلام والمسلمین سیدمحمدرضا میرتاج الدینی درمورد چرایی جنایت و تخریب آمریکا و غرب علیه علما و روحانیون مسلمان اظهار داشت: روحانیت و علما همواره در کنار مردم و مبارزات مردمی و همه جا در کنار مطالبات مردم بوده‌اند.

نماینده مردم تبریز،اسکو و آذرشهر در مجلس شورای اسلامی یادآور شد: چه در زمان مشروطه که با پیشتازی روحانیت رخ داد، چه در جریان نهضت ملی شدن نفت که مذهبیون توسط آیت الله کاشانی رهبری می‌شدند و بعد هم نهضت امام (ره) که از سال ۴۲ شروع شد و تا به امروز ادامه دارد.

حجت الاسلام والمسلمین میرتاج الدینی ادامه داد: استقلال و عزت امروز در سایه مبارزات مردم و روحانیت که رهبری را برعهده داشته‌اند، است و در سایه همین مبارزات سلطه بیگانگان کم شده است.

نماینده مردم تبریز، اسکو و آذرشهر در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه در سایه این مبارزات دشمنان روحانیت را مانع سلطه خود می‌دانند، گفت: به همین دلیل از همان ابتدای انقلاب تا به امروز دست به جنایت و تخریب علیه روحانیون مبارز زده‌اند.

وی خاطرنشان کرد: اوایل انقلاب حذف فیزیکی روحانیون در جریان بود که منجر به شهادت آیت الله قاضی، مدنی و صدوقی شد.

حجت الاسلام والمسلمین میرتاج الدینی ادامه داد: روحانیون مبارز همواره در برابر سلطه بیگانگان مبارزه کرده و این روزها در سالگرد چهارمین شهید محراب، آیت الله صدوقی باید یادآور شویم که روحانیون و علما بازوان ولایت و شاخ و برگ‌های انقلاب هستند که دشمن به دنبال تخریب آنان است.

لینک کوتاه : http://mirtajadini.com/?p=2854

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام های غیر مرتبط منتشر نخواهد شد.