9
حجت الاسلام دکتر میرتاج الدینی، نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس:

تصویب اعتبار ۴۵ میلیارد تومانی برای تامین آب شرب تبریز

  • کد خبر : 638
  • ۲۲ فروردین ۱۴۰۰ - ۲۲:۱۰
تصویب اعتبار ۴۵ میلیارد تومانی برای تامین آب شرب تبریز
حجت‌الاسلام دکتر سید محمدرضا میرتاج الدینی اظهار داشت: مردم تبریز در تابستان سال گذشته با مشکلات عدیده‌ای در ارتباط با کمبود آب مواجه بودند و امسال تمهیداتی اندیشیده شده که این مشکل قبل از آمدن فصل تابستان حل شود.

وی افزود: در این راستا جلساتی با حضور استاندار و نمایندگان تبریز در سازمان برنامه و بودجه کشور و وزارت نیرو تشکیل دادیم و در نتیجه این جلسات سازمان برنامه و بودجه تصویب کرد اعتبار مورد نیاز این بخش را از محل اعتبارات بحران‌ها و حوادث غیرمترقبه وزارت کشور در دو بخش تامین کند.

نماینده مردم شریف تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: با نظر استاندار آذربایجان‌شرقی سازمان برنامه و بودجه مکاتبات لازم را با وزارت کشور انجام داد و موافقت وزارت کشور اخذ و در دولت تصویب شدکه رقم ۴۵ میلیارد تومان برای رفع نواقص و تکمیل پروژه‌هایی که آب شرب تبریز را تامین می‌کند، اختصاص یابد و این رقم هر چه زودتر در اختیار شرکت‌های آب منطقه‌ای و آب و فاضلاب استان قرار گیرد.

وی اضافه کرد: هفته گذشته به همراه دکتر منادی تماسی با سازمان برنامه و بودجه داشتیم و پیگیر ماجرا شدیم که قرار شد هر چه زودتر این رقم را به استان تخصیص دهند.

لینک کوتاه : http://mirtajadini.com/?p=638

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام های غیر مرتبط منتشر نخواهد شد.