8
حجت‌الاسلام دکتر سید محمدرضا میرتاج الدینی، نماینده مردم شریف تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس:

شوراهای شهر باید در قامت یک پارلمان محلی تعریف و تقویت شود

  • کد خبر : 791
  • ۰۹ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۶:۴۷
شوراهای شهر باید در قامت یک پارلمان محلی تعریف و تقویت شود

حجت‌الاسلام دکتر سید محمدرضا میرتاج الدینی، نماینده مردم شریف تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس: معتقدم که شوراهای شهر و روستا باید در قامت یک پارلمان محلی تعریف و تقویت شود و به‌معنای واقعی «شورای شهر» باشد، نه «شورای شهرداری»! بسیاری از امور همچون آب، برق و… در حیطه کارهای شهر است و لازم نیست […]

حجت‌الاسلام دکتر سید محمدرضا میرتاج الدینی، نماینده مردم شریف تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس: معتقدم که شوراهای شهر و روستا باید در قامت یک پارلمان محلی تعریف و تقویت شود و به‌معنای واقعی «شورای شهر» باشد، نه «شورای شهرداری»!

بسیاری از امور همچون آب، برق و… در حیطه کارهای شهر است و لازم نیست حتما از طریق حاکمیت و نهادهای دولتی پیگیری شود، بلکه می‌توان از طریق مدیریت شهری حل شود.

شورای عالی استان‌ها می‌تواند با جمع‌بندی تجربه ۵ دوره شوراهای شهر و روستا و با همکاری کمیسیون شوراهای مجلس، به نقطه ایده‌آل در حوزه شوراها و مدیریت شهری رسید و باید در تمام زمینه‌ها یک پارلمان محلی قوی تشکیل شده و اثرگذار باشد.

در ارتباط با انتخابات شورای اسلامی کلان‌شهر تبریز، بنده از لیست شورای ائتلاف نیروهای انقلاب و همچنین نفراتی که شخصا از ایشان شناخت داشته و به این یقین رسیده ام که حضورشان در شورای شهر می‌تواند مثمرثمر باشد، حمایت خواهم کرد. حمایت بنده محدود خواهد بود و نیازی به اعلام علنی نیست.

لینک کوتاه : http://mirtajadini.com/?p=791

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام های غیر مرتبط منتشر نخواهد شد.