9
حجت‌الاسلام دکتر میرتاج‌الدینی؛

صدور پیام به مناسبت سالروز تاسیس بسیج سازندگی

  • کد خبر : 991
  • ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۲۳:۵۲
صدور پیام به مناسبت سالروز تاسیس بسیج سازندگی

بسم‌الله الرحمن‌ الرحیم اکنون که بیش از دو دهه از تاسیس بسیج سازندگی در ۱۷ اردیبهشت ماه ۱۳۷۹ و به فرمان سکاندار بصیر انقلاب می‌گذرد، برکات این شجره‌ی طیبه روز به روز آشکارتر می‌شود. جهادگران بسیجی در این بیست و یک سال به روشنی نشان دادند که بسیجیان در عرصه آبادانی و سازندگی نیز، همچون […]

بسم‌الله الرحمن‌ الرحیم

اکنون که بیش از دو دهه از تاسیس بسیج سازندگی در ۱۷ اردیبهشت ماه ۱۳۷۹ و به فرمان سکاندار بصیر انقلاب می‌گذرد، برکات این شجره‌ی طیبه روز به روز آشکارتر می‌شود. جهادگران بسیجی در این بیست و یک سال به روشنی نشان دادند که بسیجیان در عرصه آبادانی و سازندگی نیز، همچون عرصه‌های دیگر، لبیک‌گویانِ واقعی امام خامنه‌ای بوده و می‌توان بسیاری از مشکلات کشور را با تکیه بر پایمردی و توانِ جوانانِ مومن، ولایتمدار و انقلابی رفع کرد.

امروز پس از گذشت دو دهه شاهدیم این تدبیر هوشمندانه و دوراندیشانه‌ی رهبر انقلاب در تاسیس بسیج سازندگی، به بستری فراگیر برای حرکت‌های جهادی، محرومیت‌زدایی و خدمت بی‌منت به مستضعفان به عنوان وارثان زمین تبدیل شده است. نهادی که با تفکر بسیجی و عملکردِ جهادی شکل گرفته و در عرصه‌های مختلف محرومیت‌زدایی، اقتصاد مقاومتی، فعالیت‌های فرهنگی و علمی با بهره‌گیری از ظرفیت جوانان مومن، متخصص و انقلابی خوش درخشیده و گام‌های بزرگ و کم‌نظیری را برداشته است.

اینجانب در سالگرد تاسیس بسیج سازندگی، ضمن عرض خسته نباشید و خداقوت به جهادگران بسیجی و جوانان مومنِ فعال در عرصه سازندگی و آبادانی، بر لزوم حمایت جدی از این نهاد تاکید کرده و پویایی و پایاییِ آن را یکی از نقاط اهرمی انقلاب اسلامی در رفع محرومیت و اقتصاد مقاومتی می‌دانم.

سید محمدرضا میرتاج‌الدینی
نماینده مردم شریف تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی

لینک کوتاه : http://mirtajadini.com/?p=991

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام های غیر مرتبط منتشر نخواهد شد.