8
حجت الاسلام دکتر میرتاج الدینی، نایب رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی:

دشمنان ایران، معیشت و سفره مردم را هدف قرار دادند

  • کد خبر : 997
  • ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۹:۲۰
دشمنان ایران، معیشت و سفره مردم را هدف قرار دادند

حجت‌الاسلام دکتر سید محمدرضا میرتاج الدینی با اشاره به تحریم‌ های ظالمانه دولت آمریکا علیه ملت ایران و اهداف این تحریم‌ ها، گفت: دولت آمریکا از ابتدای انقلاب به بهانه های واهی همواره ایران را تحریم کرده و سعی کرده با این ابزار رفتارهای ما را مدیریت کند که تا به امروز موفق به این […]

حجت‌الاسلام دکتر سید محمدرضا میرتاج الدینی با اشاره به تحریم‌ های ظالمانه دولت آمریکا علیه ملت ایران و اهداف این تحریم‌ ها، گفت: دولت آمریکا از ابتدای انقلاب به بهانه های واهی همواره ایران را تحریم کرده و سعی کرده با این ابزار رفتارهای ما را مدیریت کند که تا به امروز موفق به این کار نشده است. در تحریم‌های دهه ۹۰ و مخصوصا تحریم‌ های سال ۹۷ به بعد با تشدید اقدامات و تلاش برای بستن همه مسیر های پیش پای ملت ایران، نظام جمهوری اسلامی را مجبور به پذیرش خواسته‌های خود کند.

وی افزود: تحلیل طرف غربی این بود که به جز فشار اقتصادی و در نتیجه فروپاشی اقتصاد نمی‌تواند نظام را مجبور به پذیرش خواسته‌های خود کند؛ همین نکته باعث شد که شدید ترین تحریم‌ ها را علیه ایران اعمال کند و حتی به تحریم موردی و اشخاص حقیقی روی بیارود. در این بین مستقیم معیشت و سفره مردم را هدف قرار دارد تا با قحطی و کمبود کالا، مردم مقابل نظام بایستند.

لینک کوتاه : http://mirtajadini.com/?p=997

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام های غیر مرتبط منتشر نخواهد شد.